8 Kasım 2015 Pazar

Bloggerlar Beni de Aranıza Alsanıza


Merhaba ben Sarı Kasketli.

Uzun süredir bloglamayla ilgili yazılar okuyordum. Kafamda bir blog açma düşüncesi vardı ama bunun kişisel blog olacağını hiç düşünmemiştim. En sonunda böyle oldu. Kişisel blog dediysem de; sürekli kendimden bahsedeceğim demiyorum, yazıların ilgi konusu geniş bir blogdan bahsediyorum. Sloganım "Hayata dair her şey!" değil. Böyle bir iddiam yok. Sadece yeni öğrendiğim, ilginç gelen ve size yararlı olacağını düşündüğüm şeylerle ilgili yazacağım.

Sarı Kasketli Blog için ilk yazım, blog yazmak.
Bloggerlar, aranıza yeni birini almak iste misiniz? Ya da yeni okurlar bana yeter. :)

7 Kasım 2015 tarihiyle sarikasketli.blogspot.com.tr alan adında Blogger destekli blogumu açtım. Şuan 8 Kasıma girdik ve saat gece 2 civarı, hazır bulduğum hoşuma giden bir temayı bloga ekledim. Ufak ayarlamalar yaptım ve tasarımı olabildiğince sade tutmaya çalıştım. Ayrıca, gözlerim biraz acımaya başladı ve artık ilk yazımı bitirmek istiyorum.

Blogla ilgili bir tavsiyeniz olursa, lütfen belirtmekten çekinmeyin. Bir de tema hakkındaki görüşlerinizi benimle paylaşabilir misiniz?

Herkese kolay gelsin, beni takip etmeniz dileğiyle... :)

0 yorum:

Yorum Gönder